Te-ai saturat sa iti vezi mainile flacide de fiecare data cand te privesti in oglinda? Te impiedica sa porti tricourile preferate si rochii fara maneci?Daca iti doresti sa iti etalezi bratele slabe si tonifiate, ar fi cazul sa incepi sa le lucrezi chiar acum. Nici macar nu trebuie sa mergi la sala pentru a scapa de surplusul de grasime, deoarece iti poti intari si sculpta bratele chiar de acasa.

Daca te intrebi cum poti avea brate frumoase, ai putea incerca aceste exercitii.

• Aplecarea si ridicarea pe un singur picior (single-leg walk-outs). Trebuie sa stai cu ambele picioare in prelungirea soldurilor, cu spatele relaxat, urmand arcuirea normala. Incordeaza-ti mijlocul in timp ce iti ridici genunchiul stang, pana cand este paralel cu podeaua.

Intinde-ti mainile deasupra capului. Indoaie genunchiul drept, lasa-ti muschii fesieri in jos prin pivotarea soldurilor inainte. Pune-ti palmele pe podea in fata picioarelor si misca-le in fata pana ajungi in pozitia de flotare.

Piciorul stang ar trebui sa fie intins in spate, cu laba piciorului ridicata de pe podea. Mentine aceasta pozitie pentru a efectua un exercitiu. Revin-o cu mainile pentru a inversa miscarile.

• Flotari. Un alt exercitiu care te ajuta sa scapi de aripile de liliac este clasica flotare. Bineinteles, trebuie sa fie executata corect, altfel nu te poti bucura de beneficii.

Incepe prin a-ti pune palmele direct sub umeri, care trebuie sa fie aliniati cu pieptul. Incordeaza-ti abdomenul, iar corpul ar trebui pastrat rigid pe timpul exercitiului. Insa, gatul si umerii ar trebui sa fie relaxati. Tricepsii vor fi cei care vor indeplini toata munca, deci incordeaza-i in timp ce te lasi catre podea. Impinge-te inapoi in sus pentru a completa un exercitiu. Repeta de 10 pana la 15 ori.

• Alternarea ridicarilor frontale. Ar trebui sa incepi in pozitia de flotare, cu picioarele departate. Mainile ar trebui sa fie in prelungirea umerilor.

Incordeaza-ti abdomenul si ridica-ti mana dreapta pana cand se afla in paralel cu podeaua. Continua sa te uiti la podea pentru a reduce din presiunea exercitata pe gat. Readu mana dreapta la podea si repeta cu cealalta mana. Continua sa alternezi pana cand termini 10 pana la 15 repetitii.

• Ridicari cu rasuciri. Stai in pozitie dreapta, cu picioarele impreunate si cu cate o greutate in fiecare mana. Trage-ti inapoi omoplatii in timp ce iti tii coatele lipite de laturile corpului.

Incordeaza abdomenul si relaxeaza-ti genunchii. Incordeaza bicepsii pentru a rasuci greutatile in sus, catre piept. Elibereaza si revin-o in pozitia initiala; repeta. Fa cate trei seturi de 15 repetitii.

Acestea sunt doar cateva exemple de exercitii pentru brate pe care le poti face in 7 minute si care te vor ajuta sa iti cresti rezistenta. Asigura-te ca respecti postura adecvata la fiecare exercitiu pentru a tinti toti muschii din brate.